Szukaj na tym blogu

środa, 8 stycznia 2014

Rys cenowy FW20 (kontynuacyjny) w dniu 08/01/2014



 OPEN           HIGH          LOW           CLOSE
2367.00         2386.00         2342.00         2377.00


Ważne poziomy
Na moje oko, aktualne poziomy oporów to okolice:
2394 2420 2433

Wsparcia w okolicach:
2370-66 2350 2336 

Spekulując kontraktami terminowymi nie zapomnij o zleceniu zabezpieczającym STOP LIMIT! Inwestorom średnioterminowym otwierającym pozycje na 15-30 sesji, inwestującym w opcje jako nabywca zalecam rozsądek w zarządzaniu kapitałem, nie wszystko na raz, na jeden zakład. Naucz się zamykać pozycje opcyjnie ze stratą i pamiętaj o realizowaniu zysków


Wyjścia Modelu +15
Prognozowana zmienna to 5 okresowa średnia krocząca. Nikt chyba nie na wątpliwości jak interpretować ten rys Modelu +15. Zastanawiam się tylko czy rynek przeczesze zlecenia zabezpieczające typu stop loss w okolicach 2336

Strategia:
Należy sobie zadać pytanie czy model generuje prawdziwą przyszłość. Ja jednak jestem skłonny w aktualnej sytuacji uwierzyć we wzrost WIG20.

FW20

Wyjścia Modelu +15


Wszystkim nam spokoju

pilu

4 komentarze:

  1. Jak zwykle trafna analiza, wzrosty jak patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się tylko czy rynek przeczesze zlecenia zabezpieczające typu stop loss w okolicach 2336... coś Ci to mówi?

      Usuń
  2. Nie filozuj bo obstawiałeś wzrosty "Ja jednak jestem skłonny w aktualnej sytuacji uwierzyć we wzrost WIG20" a spadło i to zdrowo. Twój model pokazywał wzrosty a spadło. Twój model jest do d... i tyle, a pisanie że przeczesze stopy to tylko wtedy jakby powstała świeca młot po przeczesaniu stopów rynek w tym samym dniu zakończył na plusie, a tak nie było.

    OdpowiedzUsuń