Szukaj na tym blogu

czwartek, 10 kwietnia 2014

WIG20 - SSN – Bardzo słabe to odreagowanie, już w dół czy jeszcze kontynuacja ruchu bocznego?


Wyszło na to, że wyjście WIG20 ponad poziom 2478 to klasyczna zmyłka, fałszywe wybicie. Wyjścia SSN nie odpuszczają, „widzą” jeszcze ruch w górę, na moje to może być tylko kontynuacja ruchu bocznego. Takie zabawy często kończą się wybiciem ponad szczyt w górę (pewnie z niższych poziomów) i za kilka sesji jazda w dół. Zaryzykuję tezę, ze 2440-30 to może być okazja na długą pozycję, pierwsze opory to 2475-85, później 2510

pilu

P.S.

Chamskie czesaniu STOP-ów to i do 2410 WIG20 może zjechać 

WIG20



SSN 20

5 komentarzy:

  1. Jak twój "niezawodny" system widzi wzrosty to trzeba sprzedawać (jak tak zrobiłem), bo jak przez kilka poprzednich sesji wg SSN miało spadać to rosło - strategia kontrariańska/los

    OdpowiedzUsuń
  2. Siema Losik, nudno tu było bez ciebie i twoich klasycznych docinek

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwia mnie nasz rynek, usiaki,daxiaki, japońce i inni ważni lecą na ryj po 2 i więcej procent, a my prawie wcale, zagadka. Czuje że coś pęknie i będzie jazda. Ja trzymam eSki, tak mi pokazuje mój system i tego się będę trzymał/los

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Masz system inwestycyjny? Najlepiej załóż blog i dawaj sygnały, wspomożesz nas – błądzących i majaczących we mgle

    Losiczku, czekam na pierwszy wpis…

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chciałbym, ale jak zwykły zjadacz chleba, muszę chodzić do pracy, którą sobie cenię oraz mam wiele innych zajęć, których nie sposób od tak porzucić. Jaki z tego wniosek? Po prostu nie miałbym czasu na prowadzenie bloga, wolę napisać coś to tu, to tam, od czasu do czasu. Czy te wpisy będą coś warte - historia pokaże. Wracając do moich prognoz - po dzisiejszej piątkowej sesji na fw20 i wig20 ocsylator par-sar pokazuje spadki, przypadek?/los

    OdpowiedzUsuń