Szukaj na tym blogu

niedziela, 17 sierpnia 2014

WIG20 – Kontynuacja analizy po przerwie urlopowej



WIG20 - opory to okolice       - 2434 2464
            - wsparcia to okolice   - 2405 2393

Już jestem po urlopie

Trzymam się zasady, że w trakcie urlopów wszelakich robie minimum wpisów aby odpocząć od rynku, jednak sygnały SSN +15 do mnie napływają. Sieć neuronowa uparcie prognozowała wzrosty, nie było więc powodów do kolejnych wpisów (i dobrze) <<<TUTAJ<<<  Przyznam, że w dniu 08 sierpnia szczęka lekko mi opadła jak WIG20 zaliczył ponownie 2300, moja frustracja narastała (i nie tylko moja) <<<TUTAJ<<< Po obronie poziomu 2300 i zamknięciu na wyższym poziomie odzyskałem wiarę we wzrosty. Bardzo ciekawy jest ostatni odczyt wskaźnika INI (Indeks Nastrojów Inwestorów)  <<<TUTAJ<<<  

pilu

WIG20

SSN +15 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz