Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 grudnia 2014

Zaczęło się banalnie



Zaczęło się banalnie, lubię filmy dokumentalne (można dowiedzieć się czegoś wartościowego) i z głupola wcisnąłem ten filmik >>>TUTAJ<<< Na samym początku gość mnie śmieszył, ale też zainteresował tematem „sekrety Kabały”. Nie jestem pasjonatem teorii spiskowych lub sekciarskich, ale temat bardzo ciekawy, czy użyteczny w życiu czy tylko spekulacja? 

Zacząłem drążyć temat „Kabała” oraz szukać kolejnych filmów i opisów. W temacie filmów to jeszcze znalazłem >>>TUTAJ<<< 

Tak sobie myślę, że samo podejście bardzo praktyczne i stosowanie takiej mądrości może przełożyć się na lepsze reakcje w procesie składania zleceń oraz tym samym osiągnięcia większej mądrości życiowej lub nawet absolutnej - tak mówią.

pilu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz