Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 3 lutego 2014

To już historia ale mam sentyment do tego wpisu z polpilu.blog.pl

Przesyłam prognozę znajomego, może się na mnie nie obrazi. On myśli, że jak ktoś zobaczy jego malunki kreskowe to na pewno będzie inaczej i finansjera go okradnie

 

Widzimy więc jego koncepcje i ciekawe czy go okradną, czy zarobi (jeżeli złoży w ogóle zlecenie)

Skoro widzimy jego koncepcję, to on wie, że my wiemy, więc już będzie inny ruch cenowy niż jego prognozowany.


Dewiza LEDO:

  • jak wszyscy mają jeden system to zawsze będą na giełdzie tracić, bo większość nie ma racji. Chodziło mu oczywiście o podejmowanie decyzji inwestycyjnych! 
Pozdrawiam LEDO i szacun ludzi ulicy!

Śmiać mi się chce, jak sobie wyobrażę czytającego ten wpis Ledo. Pewnie mi powie że jestem baran i że więcej mi nic nie wyśle. A może ma racje? Może nie należy nikomu pokazywać  swoich koncepcji? BO NAS OKRADNĄ!

 http://polpilu.blog.pl/files/2013/02/ledo.png

http://polpilu.blog.pl/files/2013/02/ledo2.png

2c komentarze/y do Przesyłam prognozę znajomego, może się na mnie nie obrazi. On myśli, że jak ktoś zobaczy jego malunki kreskowe to na pewno będzie inaczej i finansjera go okradnie

  • ~KOLEGA
    pojechałeś po bandzie :-)
    mam nadzieję, że mnie nie wykreśli z listy adresowej
  • ~Skrzynka
    Ledo ma racje – Polpilu też nam nie przedstawił swojego algorytmu – nikt nam nie da swojej wędki,a co najwyżej rzuci nam zdechłą szprotkę.
    Tak przy okazji co ja widzę na wykresach.
    U nas po tym co zrobiono wypadałoby iść dalej , przynajmniej na FW 2430 – to w najbliższym czasie. Mam też pewną myśl jeśli chodziłoby o formacje i w tym przypadku zobaczylibyśmy 2530 w następnyn terminie. SP500 za chwilę powinien zrobić przynajmniej lokalną korektę i pewnie dalej będzie naciągał sprężynkę.
    Za to DAX wygląda cwanie – jest przygotowany tak by zrobić gwałtowny zjazd, ale też może wykonać jeszcze jeden wyższy pagórek.
    Tak to widać na tę chwilę , za parę dni zobaczymy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz